Menu
Kurv

Reklamation og Fortrydelse af køb

Fortrydelsesret


Der er IKKE fortrydelsesret på bestillingsvarer. Der er kun ombytningsret, såfremt det aftales på forhånd. Kontakt altid HebeHome inden køb, såfremt du er i tvivl. Bestillingsvarer omfatter ALLE varer, der bestilles hjem til dig som kunde. Ting vi ikke har på lager hos os. Alt Lahema Marmor specielfremstilles ud fra din bestilling, og kan derfor ikke returneres eller fortrydes.
 
I henhold til gældende lovgivning, har du 14 dages returret på alle lagervarer. Husk at varen skal være retur hos Hebehome indenfor de 14 dage. Du skal gøre HebeHome opmærksom på, at du returnerer varen, det er ikke nok at nægte modtagelse af en pakke. Såfremt varer ikke er i samme stand ved modtagelse hos HebeHome vil der ske afslag i prisen. Afslaget vurderes når varen er ankommet til HebeHome. Bestillingsvarer anses at have en værdi på 0,-kr ved tilbagesendelse til HebeHome medmindre andet er aftalt med HebeHome før et køb af bestillingsvarer.  Bemærk at du som forbruger hæfter for varen til den er modtaget hos HebeHome. Send Aldrig varer retur uden at kontakte kundeservice først.
Udfyld Altid denne formular : Klik her for at hente standardfortrydelsesformular >>>

Fortrydelse og ombytning af særlige varegrupper:

Levnedsmidler:

Der er Ikke fortrydelsesret på levnedsmidler, som for eksempel te, chokolade, karameller, lakrids og lign. Levnedsmidler tages ikke retur og kan ikke ombyttes til andre varer af hensyn til levnedsmiddelhygiejne ift. dansk fødevarelovgivning. 

Personlig Pleje & Sengetøj

Sengetøj og personlig pleje, såsom sæber, cremer, duftposer mm tages kun retur såfremt varen er intakt i plomberet pose. Hvis plomberingen er brudt, tages varen ikke retur. 

Bemærk - HebeHome refunderer ikke udgifter til porto. 



Reklamation


HUSK vedrørende Reklamation: 

- Tag ikke indholdet i brug.

- Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet. 

- Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.

Tag følgende billeder og send dem til info@hebehome.dk

- Pakkens udvendige flader - Alle sider

- Den samlede indvendige beskyttelse

- Det skadede indhold/varer

- GLS-labelen skal være synlig på et af billederne. 


Som kunde er du forpligtiget til at indgive eventuelle fejl eller mangler samme dag, som varen modtages. Reklamationer skal indgives til HebeHome samme dag som varen modtages.

Du sender en mail til info@hebehome.dk med fotos af eventuelle beskadigede varer eller fejl eller mangler samme dag som varen er modtaget. Kontakt HebeHome på telefon 71906956 med det samme, hvis der er fejl eller mangler på din vare, når du modtager den.

Bemærk! hvis reklamationen ikke er modtaget samme dag hos Hebehome, som pakken er leveret hos dig eller modtaget af dig, dækker en eventuel forsikring ikke.

Husk - når du bestiller maling, så åbn din pakke et sted hvor eventuelt udløbet maling ikke kan gøre skade på tæpper, møbler mm. Forsikring dækker ikke skader på grund af udløbet maling, men ene og alene erstatning af ny maling. 


Vi behandler mange ordrer og kan også lave fejl. I tilfælde af fejl tillader vi os at vurdere, om der skal fremsendes korrekt vare, eller om der skal ske refusion. Vurderingen sker naturligvis ud fra dit ønske og varens pris.

Vi spiser cupcakes & cookies
og vores webshop anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Se vores Privatlivspolitik