Menu
Kurv

Efterårsudsalget er i gang - spar op til 80% !

Levering & Afhentning

Gratis levering

Ved køb over dkk 300,- tilbydes levering fra kr. 39,- til GLS Pakkeshop - ved køb over dkk 499,- tilbydes Gratis Levering - begge tilfælde gælder op til 10kg.


Større møbler og marmor leveres med fragtmand og kan derfor ikke leveres til pakkeshop - men vi tilbyder forskellige leveringsmuligheder. Når du har lagt varen i kurven og du "går til kassen" kan du se muligheder og priser.


Hurtig Levering

Bestiller du en vare der er på lager inden kl. 10.00 - prioriterer vi altid at sende til dig samme dag. Hurtig levering er i højsæde, når du bestiller hos HebeHome.dk. 
Vi sender altid en mail med ordreopdateringer - hold derfor øje med din mailboks


GRATIS Afhentning

Når du bestiller hos HebeHome kan du vælge at afhente dine varer her hos os. Du gennemfører bestilling og betaling og skriver i kommentarfeltet, hvornår du ønsker at afhente dine varer. Du får en mail retur efter bestilling om afhentningstidspunktet er muligt for os også. Vi pakker din bestilling og stiller den klar til du kommer. Du afhente dine varer hos os på Dømmestrupvej 59, 5792 Årslev - Huset hedder Falsensgave. Det er selvfølgelig Helt gratis at bestille varer til afhentning hos Hebehome. 

Møbler og Marmor

Alle møbler og marmor ting sendes med fragtmand, egen firmabil eller kurer.
Det koster fra 375 kr. i hele landet undtaget ikke brofaste øer. Kontakt kundeservice for fragtpris af møbler/marmor til ikke brofaste øer.
Leveringstiden er angivet når du går til kassen.
Klar til Levering
De fleste Møbler og Marmor produkter leveres direkte fra fjernlager hjem til dig. Hvis varen skal afhentes hos HebeHome, kan der forekomme lidt leveringstid. Det afhænger af bestillingstidspunktet.  Kontakt endelig kundeservice, hvis du har brug for at kende den præcise leveringsdato inden bestilling.

Levering med GLS Privat Pakke

Når du vælger GLS Privatpakke, betyder det at du betaler for at få leveret din pakke hjem til din adresse. GLS afleverer pakken og du kvitterer for modtagelse. Hvis du ikke er hjemme, så ligger GLS pakken til dig, hvis du har oprettet en fuldmagt - dette kan gøres på https://gls-group.eu/DK/da/engangsfuldmagt, alternativt bliver pakken sendt videre til nærmeste pakkeshop. Pakken bliver ikke kørt ud til dig igen. Pakken kan blive i pakkeshoppen og vente på dig i op til 7 dage. Derefter vil pakken enten blive opgivet eller sendt til destruktion eller sendt retur. Vær opmærksom på at GLS har indskrænket forsikring og erstatning, hvis du gør brug af fuldmagt. Du kan Kontakte GLS her >>>
Bemærk at tunge pakker - over 20 kg. - leveres KUN til stueplan af GLS medmindre der er elevator tilgængelig på adressen.

Når din pakke er sendt fra os til dig med GLS får du altid et pakkenummer fra dem i din email. 
!! Hvis dine varer er skadet under transporten skal du Samme dag du har modtaget pakken sende billeder som dokumentation til HebeHome, se vejledning her >>>


Levering med GLS Pakkeshop

Når du vælger GLS Pakkeshop, betyder det, at du betaler for at få leveret din pakke til nærmeste pakkeboks. Du kan også selv vælge et af GLS' andre udleveringssteder, du vælger selv på listen, når du har valgt GLS Pakkeshop. Du vil modtage en mail/SMS fra GLS, når din pakke er klar til afhentning.

!! Hvis dine varer er skadet under transporten skal du Samme dag du har modtaget pakken sende billeder som dokumentation til HebeHome, se vejledning her >>>
Ved køb over 499 kr eksklusiv porto og max 10 kg, så leverer vi din pakke Gratis til Pakkeshop efter dit valg. 

Afhent Inden 7 Dage!
Pakken kan blive i pakkeboksen og vente på dig i op til 7 dage. Derefter vil pakken enten blive opgivet eller sendt til destruktion eller sendt retur. Det er derfor vigtigt at få afhentet din pakke.  I henhold til gældende lovgivning, har du 14 dages returret. Du skal gøre HebeHome opmærksom på at du returnerer varen, det er ikke nok at nægte modtagelse af pakken. Du risikerer at pakken går til destruktion og ikke retur til HebeHome. Der udbetales ikke refusion for pakker, der ikke er modtaget hos HebeHome. Hvis pakken kommer retur til HebeHome opbevares den i to måneder. Derefter overgår den til HebeHomes ejendom, såfremt du ikke har besvaret vores henvendelse inden da.

Levering med Fragtmand og Kurér

Hos HebeHome samarbejder vi med flere forskellige fragtmænd og Kurérer. Nogle ringer selv og laver en aftale med dig, om hvornår de kan aflevere tingene og andre er aftalt med os ved bestilling af varen. Som udgangspunkt kommer dine bestilte varer (møbler og marmor) med fragtmand dagen efter, de er sendt afsted fra os. Det er vigtigt, du er hjemme den dag, det leveres, så du kan modtage dine varer. Hvis du ikke er hjemme, skal der betales for genudkørsel, før varerne køres ud til dig igen. Prisen for genudkørsel afhænger af afstand og faktureres til Hebehome, som efterfølgende sender mail til dig med regning for genudkørsel. Hvis du vælger at få sat dine varer på et aftalt sted uden du er der til at modtage varerne, sker dette på eget ansvar. HebeHomes ansvar frafalder så snart fragtmanden har sat varen på din adresse. Der kan ikke sendes reklamationer på disse varer.
Fragtmanden afleverer ved fortovskant og flytter ikke varer ind på din grund. Bor du i etageejendom skal du også modtage din vare ved fortovskant.
En del af vores Kurer kørsel afleverer ved hoveddør i stueetage.
!! Det er vigtigt at tjekke møblet/Ordren med det samme, så eventuelle transportskader kan konstateres, inden fragtmanden kører igen. Fragtmanden er dog vældig god til at håndtere møbler og det er Yderst sjældent, at der sker en transportskade. Hvis der er noget som helst med møblet / marmor / ordren, skal du kontakte HebeHome med det samme på Tlf. 71906956,

Senest samme dag som ordren er leveret på din adresse skal der sendes billededokumentation til info@hebehome.dk
Har du spørgsmål til Levering eller Er der noget, der gør, at du ikke kan modtage varer fra Fragtmand og kurer på normal vis, så kontakt os på 71 906 956, inden du bestiller.

Vi håber du har en positiv oplevelse hos HebeHome. Har du spørgsmål så kontakt os endelig på kundeservice