Levering & Afhentning

Levering eller afhentning?

Alle varer hos HebeHome kan afhentes eller leveres direkte til dig eller nærmeste postbutik.
Vi arbejder med flere forskellige leveringsmuligheder. Når du har lagt varen i kurven, kan du se mulighederne når du "går til kassen" - Den viser din præcise leveringsudgift.


Afhentning:

Når du bestiller hos HebeHome kan du vælge at afhente dine varer her hos os. Du gennemfører bestilling og betaling og skriver i kommentarfeltet, hvornår du ønsker at afhente dine varer. Du får en mail retur efter bestilling om afhentningstidspunktet er muligt for os også. Vi pakker din bestilling og stiller den klar til du kommer. Betaling skal afregnes inden du afhenter dine varer, så uanset betalingsform gennemføres betalingen med det samme. Der er ikke mulighed for at betale kontant, da vi ingen fysisk butik har. Når varerne er betalt, kan du afhente dine varer hos os på Årupvej 41, 5492 Vissenbjerg. Et helt almindeligt sort hus. Har du problemer med at din GPS ikke kan finde det; kan du eventuelt prøve at stave Årupvej = Aarupvej. Ellers er du velkommen til at ringe på 20432687.


Levering:

Vi arbejder med flere forskellige leveringsmuligheder. Når du har lagt varen i kurven, kan du se mulighederne når du "går til kassen" - Den viser din præcise leveringsudgift.

Levering med Postnord Pakke Home incl. forsikring

Når du vælger Postnord - Pakke Home, betyder det at du betaler for at få leveret din pakke hjem til din adresse. Posten afleverer pakken og du kvitterer for modtagelse. Hvis du ikke er hjemme, så ligger posten en seddel til dig, at pakken kan afhentes i din postbutik eller pakkeboks, som de angiver på sedlen til dig. Pakken bliver ikke kørt ud til dig igen. Pakken kan blive i postbutikken eller i pakkeboksen og vente på dig i op til 10 dage. Derefter vil pakken enten blive opgivet eller sendt til destruktion eller sendt retur. Du kan lave en aftale med Postnord om Modtagerflex, hvor du kan modtage dine pakker, selvom du ikke er hjemme. Vær opmærksom på at Postnord har indskrænket forsikring og erstatning, hvis du gør brug af Modtagerflex. Du kan tale med Postnord om mulighederne på telefon 70 70 70 30. Se mere på Postnords side her >>>

Når din pakke er sendt fra os til dig med Postnord får du altid et pakkenummer fra Postnord i din email. Med dette pakkenummer kan du spore din pakke hos Postnord ved at klikke her - Track >>>


!! Hvis dine varer er skadet under transporten skal du Samme dag du har modtaget pakken sende billeder som dokumentation til HebeHome. Kontakt Altid kundeservice med det samme på 20432687.


Levering med Postnord Pakke Collect incl. forsikring

Når du vælger Postnord - Pakke Collect, betyder det, at du betaler for at få leveret din pakke til nærmeste pakkeboks eller postbutik. Du kan også selv vælge et af Postnords andre udleveringssteder, du vælger selv på listen, når du har valgt Pakke Collect. Du vil modtage en mail fra Postnord, når din pakke er klar til afhentning.


!! Hvis dine varer er skadet under transporten skal du Samme dag du har modtaget pakken sende billeder som dokumentation til HebeHome. Kontakt Altid kundeservice med det samme på 20432687.


Hvis du skal afhente i en pakkeboks:


Hvis du får beskeden på en blanket fra posten, skal du medbringe dit sundhedskort (sygesikringskort) og din blanket "Post til afhentning".
Scan blanketten og indlæs dit sundhedskort. Så åbner automaten det rum, hvor din pakke ligger.
Hvis du får beskeden på mail eller sms, får du 2 pinkoder. Dem skal du taste, når du står ved Pakkeboksens skærm. Det er koden til at åbne det rum i automaten, som din pakke ligger i
Hvis du ikke ønsker at hente din pakke i Pakkeboksen, kan du ringe til Postnord på 70 70 70 30 og bede om at få pakken lagt på det posthus, hvor du normalt henter din post.
Hvis du ønsker at få bragt pakken hjem til dig eller lagt på et andet posthus, er det også muligt mod betaling. Kontakt Postnord på 70 70 70 30.
Hvis din pakke overstiger 20 kg eller er over 61 x 37 x 25 cm så kan din pakke ikke være i pakkeboksen og du vil få besked på mail om hvor du i stedet kan afhente din pakke.

Afhent Inden 10 Dage!

Pakken kan blive i postbutikken eller i pakkeboksen og vente på dig i op til 10 dage. Derefter vil pakken enten blive opgivet eller sendt til destruktion eller sendt retur. Det er derfor vigtigt at få afhentet din pakke.  I henhold til gældende lovgivning, har du 14 dages returret. Du skal gøre HebeHome opmærksom på at du returnerer varen, det er ikke nok at nægte modtagelse af pakken. Du risikerer at pakken går til destruktion og ikke retur til HebeHome. Der udbetales ikke refusion for pakker der ikke er modtaget hos HebeHome. Hvis pakken kommer retur til HebeHome opbevares den i to måneder. Derefter overgår den til HebeHomes ejendom, såfremt du ikke har besvaret vores henvendelse inden da.

Når din pakke er sendt fra os til dig med Postnord får du altid et pakkenummer i din email fra Postnord. Med dette pakkenummer kan du spore din pakke hos Postnord ved at klikke her - Track >


Postnord Post Brev på eget ansvar

Vi kan sende enkelte små og lette ting som Brev post. Brevpost er billigere end små pakkepost, men der er ingen forsikring på brevet såfremt det bliver beskadiget eller ikke dukker op. Så beslutning om at anvende brevpost er din og dit ansvar. HebeHome kan ikke gøres ansvalig for manglende eller beskadiget post. Det kan tage op til 10 dage for brevpost at komme frem, men ofte kommer det inden for 2-3 dage. Såfremt dit brev ikke dukker op, kan du ringe til Postnord og efterlyse dit brev på Telefon: 70 70 70 30. HebeHome efterlyser ikke brevpost.


Levering med Fragtmand og Kurér

Hos HebeHome samarbejder vi med flere forskellige fragtmænd og Kurérer. Nogle ringer selv og laver en aftale med dig, om hvornår de kan aflevere tingene og andre er aftalt med os ved bestilling af varen. Som udgangspunkt kommer dine bestilte varer (møbler og marmor) med fragtmand dagen efter, de er sendt afsted fra os. Det er vigtigt, du er hjemme den dag, det leveres, så du kan modtage dine varer. Hvis du ikke er hjemme, skal der betales for genudkørsel, før varerne køres ud til dig igen. Prisen for genudkørsel afhænger af afstand og faktureres til Hebehome, som efterfølgende sender mail til dig med regning for genudkørsel. Hvis du vælger at få sat dine varer på et aftalt sted uden du er der til at modtage varerne, sker dette på eget ansvar. HebeHomes ansvar frafalder så snart fragtmanden har sat varen på din adresse.
Fragtmanden afleverer ved fortovskant og flytter ikke varer ind på din grund. Bor du i etageejendom skal du også modtage din vare ved fortovskant.
En del af vores Kurer kørsel afleverer ved hoveddør i stueetage.

!! Det er vigtigt at tjekke møblet/Ordren med det samme, så eventuelle transportskader kan konstateres, inden fragtmanden kører igen. Fragtmanden er dog vældig god til at håndtere møbler og det er Yderst sjældent, at der sker en transportskade. Hvis der er noget som helst med møblet / ordren, skal du kontakte HebeHome med det samme på Tlf. 20432687, Senest samme dag som ordren er leveret på din adresse.


Har du spørgsmål til Levering eller Er der noget, der gør, at du ikke kan modtage varer fra Fragtmand og kurer på normal vis, så kontakt os på 20 43 26 87, inden du bestiller.

Vi håber du har en positiv oplevelse hos HebeHome. Har du spørgsmål så kontakt os endelig på kundeservice 

- Hurtig & Sikker Levering!


Brugskunst, Tøj, Antik, Loppefund mm.

Alle mindre varer sendes med Postdanmark:
Brev på eget ansvar fra 20 kr

Pakke Collect incl. forsikring fra 39 kr. (Afhentes i nærmeste postbutik)

Pakke Home incl. forsikring fra 49 kr. (Leveres på din adresse)

Din pakke sendes første hverdag efter din bestilling

Møbler og Marmor

Alle møbler og marmor ting sendes med fragtmand.

Det koster fra 500 kr. i hele landet undtaget ikke brofaste øer. Kontakt kundeservice for fragtpris af møbler til ikke brofaste øer.

Leveres oftest indenfor 5 hverdage.

Klar til Levering
De fleste Møbler og Marmor produkter leveres direkte fra fjernlager hjem til dig. Hvis varen skal afhentes hos HebeHome, kan der forekomme lidt leveringstid. Det afhænger af bestillingstidspunktet.  Kontakt endelig kundeservice, hvis du har brug for at kende den præcise leveringsdato inden bestilling.