Hvis der er fejl i din levering, skade eller lignende, så følg vores handelsbetingelser.
Tag et billede af varen, kassens indhold (ned i kassen) og Label på kassen - dette er vigtigt for den videre behandling. Send de 3 billeder til os på mail info@hebehome.dk.
Vi besvarer henvendelser hurtigst muligt, men afvent altid besked fra os før du foretager dig yderligere - vi takker for din tålmodighed :)
Se mere i vores Handelsbetingelser under Reklamation.
Her fra vores handelsbetingelser:
- Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet.
- Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.
Tag følgende billeder og send dem til info@hebehome.dk
- Pakkens udvendige flader - er der udvendige synlige skader. Er der påsat GLS eller Postnord Tape?
- Den samlede indvendige beskyttelse
- Det skadede indhold/varer
- GLS-labelen eller Postnord label skal være synlig på et af billederne.