Menu
Kurv
Adresse
Årupvej 41
5492 Vissenbjerg Kun efter aftale
Åbningstider
Telefontid Man-Fre: 10:00 - 15.00
Facebook
Skriv gerne til os på Facebook

Send en besked

Captcha kode

Kontakt os

Her bor vi

HebeHome
HebeHome
Årupvej 41
5492 Vissenbjerg
Se Google kort
Telefon
+45 20 43 26 87

Hvis der er fejl i din levering, skade eller lignende, så følg vores handelsbetingelser.

Tag et billede af varen, kassens indhold og Label på kassen - dette er vigtigt for den videre behandling. Vi besvarer henvendelser hurtigst muligt, men afvent altid besked fra os før du foretager dig yderligere - vi takker for din tålmodighed :)

Se mere i vores Handelsbetingelser under Reklamation.

Vi modtager betaling via Dankort, kreditkort samt MobilePay.

Du kan også betale via Bankoverførsel, men her kan der gå op til 24 timer før betalingen er registreret.

Vi sender pakker med GLS, til pakkeshop eller direkte hjem til dig. Vi sender ikke som brevpost med mindre det er angivet på varen.

Pakker op til 20kg kan sendes til pakkeshop, fra 20 til 30kg sendes pakken til privatlevering til din adresse.

Der er også mulighed for at få leveret til dit arbejde via Firmalevering.

Bemærk: Hvis der vælges firmalevering, og modtageradressen ikke er en firmaadresse, så vil pakken automatisk blive  ændret til levering til nærmeste pakkeshop. Der vil altid kun blive hævet betaling for den levering der anvendes.

Større pakker/møbler leveres enten via egen bil, Danske Fragtmænd, Brink Transport eller privat kurer.

Marmor leveres altid på palle med Danske Fragtmænd på grund af vægt/størrelse. 

Bestiller du inden kl. 10.00 afsender vi samme dag, såfremt alle varer er på lager. På varesiden kan du se om den pågældende vare er på eget lager, eller på fjernlager. 

Marmor, Møbler og større pakker - her booker vi fragt hurtigst muligt og informere løbende om status herpå, leveringstiden her er generelt ca. 1 uge.

Ja - vi tilbyder 14 dages returret på alle lagervarer med enkelte undtagelser - se handelsbetingelser. Bemærk at hvis varen ikke er på eget lager, så er det en bestillingsvare. I henhold til vores handelsbetingelser er der ikke returret på bestillingsvarer. Er du i tvivl kan du altid kontakte os.


Via Månedskassen tilbyder vi en samlet levering. Igennem måneden kan du logge ind på din konto og lægge varer i månedskassen på varesiden. Yderligere er månedskassen en fordel når du deltager i vores HyggeHaps på Facebook; her kommer der mange gode tilbud frem, som du hurtigt kan lægge i månedskassen, og dermed få varerne til en god pris. Sidst på måneden opgøres månedskassen og du får her besked om betaling/levering. For at få adgang til månedskassen skal du oprette en konto og tilmelde dig vores kundeklub.

Når en pakke sendes til pakkeshop har du 14 dage til af få hentet pakken. Sker dette ikke returneres pakken automatisk til os og GLS fakturerer os gældende fragtpris for returneringen.

Er du i den uheldige situation at pakken er returneret er vi derfor nød til at bede om betalingen for 2x forsendelse - en for returpakken og en for endnu en fremsendelse.

Hvis vi modtager uafhentede pakker retur, skriver vi altid til dig for at gøre opmærksom på det. Herefter aftaler vi det nærmere forløb.

Vi henviser til vores handelsbetingelser

Vi sender altid en bekræftelse på din bestilling via mail, denne sendes så snart ordren er gennemført. 

Hvis du ikke modtager en email med ordrebekræftelse kan du checke din spam-mappe. Vi gør alt hvad vi kan for at sikre optimal levering af emails, men nogle udbydere giver lidt modvind.

Det kan også skyldes at din email-adresse er tastet forkert, i dette tilfælde leveres ordrebekræftelsen ikke. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om din emailadresse er angivet korrekt.

Når du er på siden med kontoindstillinger, har du et punkt der hedder Downloads. Det er her du finder filer som du kan hente ned til din egen enhed, f.eks. har vi et farvekort over metallic kalkmaling farver; hvis du køber dette (til 0,- kr.) kan du efterfølgende finde filen under Downloads

Nej - når du bestiller kan du altid vælge at gennemføre købet som 'Gæst' - hermed checker du direkte ud uden at oprette en konto.

Der er dog fordele ved en konto - når du er logget ind, kan du altid se dine tidligere køb, og dermed nemmere genbestille, du kan nemt følge din igangværende bestilling, samt yderligere har du mulighed for flere leveringsadresser. Ikke mindst har du mulighed for at blive medlem af vores Kundeklub - Klub HebeHome - her har vi månedskasse, ugentlig hygge på Facebook og meget mere på vej.

Hvis du ønsker at returnere varer via vores retur-system, så skal du oprette en konto, men det giver optimal mulighed for at følge status på forsendelsen.